COSMETICS BEAUTY HAIR

By 20:19:00 , , ,

Ta na....ieri am fost si eu la Romexpo, dupa ce m-am plictisit de mers cu 41 de la un capat la altul.
De cum am intrat am sunat-o pe Jules pentru cateva indicatii (trebuia sa ma tund la standul Salon Pro, iar mai apoi sa o cunosc pe Irina de la Flormar). Pe aceasta cale ii multumesc pentru tot ajutorul si sper sa ne mai vedem si cu alte ocazii :)
Initial am asistat la o demonstratie de hair styling, modelele fiind cele de mai jos.

Asteptand sa-mi vina randul la tuns am dat o tura printre standuri, in dorinta de a explora cat mai mult posibil. Ca hipnotizata privirea mi-a fost atrasa de un vas cu pestisori (stiam deja ce si cum pentru ca vazusem pe un blog) in care se rasfatau picioarele unui tip. Domnisoara de acolo a fost foarte draguta si mi-a oferit un pliant in care am gasit cam tot ce ma interesa, de aceea va dezvalui si voua informatiile urmatoare.

Little doctors SPA =  tratament cu Garra Rufa, tip de pesti ce isi au originea in apele calzi din jurul orasului Kangal din Turcia. Rezultatul consta in obtinerea unui peeling ce va lasa pielea fina, neteda si hidratata. Pestii mai sunt folositi si pentru tratamentul altor afectiuni ale pielii, cum sunt eczemele si chiar psoriazisul (cu sedinte zilnice de o ora si expunere la soare 20 minute).
In timpul tratamentului acesti pesti elimina o secretie enzimatica numita "dithranol", o componenta de baza a cremelor dermatologice ce echilibreaza ph-ul pielii si ajuta la regenerearea celulelor pielii.
Si mai important este ca acesti pesti nu au dinti, procesul se realizeaza prin suctiune si deci nu vom simti intepaturi si nici nu vom avea rani dupa acest tratament.
De asemenea pestii pot stimula puncte de acupunctura contribuind la reglarea sistemului nervos, relaxand corpul.
Tratamentul "Little Doctors Spa" dureaza 30 de minute si costa 50 de lei la salonul Geta Voinea Baneasa din Bucuresti.

Urmatorul stand de care am fost hipnotizata a fost cel de la Orly. Pretul ojelor era de 40 lei, insa aveau oferta si pentru colectiile mai vechi - 40 lei pentru 2 sticlute cu oja.
Bineinteles ca aveau si colectia noua, "Birds of a Feather", careia nu am ezitat sa-i fac o poza. Arata atat de bine display-ul, dar pacat ca ne despartea un strat de sticla. As fi vrut sa nu fi existat acel geam si sa pot sa analizez eu fiecare oja in parte, nu sa rog de fiecare data o domnisoara sa ma ajute.

La standul Top Line Europa curgea cu oferte OPI, desi nu prea am inteles cum a fost cu reducerile de 30 -60% pentru ca lacurile OPI erau maxim reduse cu 30% (si nu toate, ci cateva nuante de rosu si portocaliu)
Asadar preturile au fost de 35 lei cateva nuante, restul fiind reduse la 40 lei. Evident ca n-am rezistat si m-am ales cu "Merry Midnight", o nuanta de mov inchis cu particule sclipitoare.

Printre colectiile acestui an erau prezente display-uri cu colectia "One Less Lonely Girl", realizata in colaborare cu Justin Bieber, " Piratii din Caraibe" impreuna cu Silver Shateer (plus celelalte oje crapatoare lansate de-a lungul anului) si "Touring America" (cel mai recent produs OPI).
Am intrebat si de colectia "Muppets" si am aflat ca va fi lansata cel mai probabil in noiembrie. Va fi grea asteptarea :(

Vrajita de atatea standuri cu fel de fel de produse imbietoare am reusit sa ratez momentul in care trebuia sa fiu tunsa, insa am fost iertata si m-am ales cu un bob de care sunt foarte mandra.

Spre finalul zilei am ramas destul de mult la standul Flormar, iar Irina Omat mi-a raspuns celor 1000 de intrebari :) Chiar am ramas surprinsa de textura unei pudre recomandate de ea.
Recunosc, fara sa ma ascund, ca inainte nu ma atrageau prea mult fardurile, blushurile sau pudrele Flormar, insa pe viitor cred ca le voi acorda o sansa.

Ofertele la standul Flormar au fost cele mai bune pentru ca la produsele cumparate primeai cadou alte produse (rujuri, glossuri). Fetele si-au luat farduri de ochi, insa eu am 3 palete cu farduri, asa ca m-am abtinut.  Nici ojele nu ma mai tenteau pentru ca mi-am luat 3 luna asta de la ei, asa ca astept sa le folosesc macar o data pana la noi achizitii.
Din cate am inteles fardurile din poza de mai jos sunt cele mai noi farduri de ochi, in culori neon.

Restul timpului l-am petrecut cu celelalte bloggerite si mi-a facut foarte mare placere sa le revad/cunosc intr-un spatiu atat de familiar noua. A fost o experienta foarte frumoasa si sper sa se repete curand.

Am fost cuminte la capitolul achizitii si am plecat acasa cu numai 5 oje, dintre care 2 sunt primite.